vrijdag 2 november 2012

AFGELOPEN WEEK

De weblog wordt een beetje verwaarloosd de laatste tijd. Misschien beleven we minder, heb ik geen zin om te bloggen, wordt het mooier weer en ben ik liever buiten of misschien komt het doordat de computer beneden staat en de iPad een beetje het achter-de-computer-zitten overgenomen heeft!

Maar goed, echt veel gebeurd er niet hier.....

Van de week een paar mooie zomerse dagen gehad...die op dit moment ons weer terug heeft gebracht naar 15 graden.

Geprobeerd foto's te maken van de achtertuin maar dat viel een beetje tegen. Ten eerste staat het balkon van de buren in de steigers,zorgen de bouwvakkers ervoor dat onze tuin iedere dag onder een dikke laag stuif-zaagsel ligt en wil ik geen schaduwlijnen van de zon.....Nog even verder proberen dus!

 Met Jazz een lange wandeling naar het strand gemaakt, beide 'gezwommen' in koud zeewater en waarvan ze weer aardig stijf is geweest. Gelukkig niet zo stijf dat ze niet meer kon lopen maar het scheelde niet veel!!!! We moeten het eigenlijk gewoon maar bij kleine stukjes lopen houden en niet meer zwemmen......

Woensdag een bewoner van mijn werk meegenomen naar een tuincentrum. Hij is altijd in de binnentuin van het werk bezig en ik dacht dat dit wel een leuk uitje voor hem zou zijn. Hij vond het inderdaad erg leuk ook al was het wel een beetje te mooi weer om te 'winkelen'- 34 graden.

Verder een paar dagen gewerkt,

 De schrik gehad met een telefoontje dat er een plekje zat op de borstfoto's die ik als routine had laten maken, maar na een paar uurtjes scannen en echo's in het Ziekenhuis bleken het om oude littekens te gaan en is er gelukkig niets om me zorgen over te maken.

Verder druk aan het figuurzagen, dichten en plakken geweest voor mijn sinterklaas-lootje. Tis allemaal af dus daar hoef ik ook niet meer wakker van te liggen. Vond het wel leuk om te doen en heb mijn creatieve kant weer getoond. Ik was van plan mijn kado's in te pakken en met papier maché om te toveren maar toen ik om behangplak ging was dat bijna net zo duur als het geld wat me mochten besteden dus dat ging niet door.....

Van het weekend weer werken...tis Melbourne Cup weekend dus heel Victoria is vrij omdat er paarden races zijn!!!!

Vreemd land Australia....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....