zondag 28 oktober 2012

MOOI UITZICHT

Al een paar maanden verbaas ik me over het nieuwe viaduct dat ze aan het bouwen zijn op weg naar mijn werk.

Een aantal jaren geleden hebben we al een tolweg richting Melbourne gekregen en misschien is dit een aanvulling. Het is geen snelweg maar een voet-fiets-brug naast een rotonde naar de 2 grote supermarkten en buurtwinkels.

Een enorm gevaarte dat bovendien bijna in de achtertuin staat van deze twee woningen!!!!

Vanaf de route die ik altijd rijd lijkt het viaduct boven hun tuin te zweven maar toen we even door de wijk zijn gereden blijkt er toch een metertje afstand te zijn tussen de tuin omheining en de brug.

Maar hun hele privacy is verdwenen. De hele dag kan je lekker 'aapies kijken op de brug' vanuit je woonkamer.....

Dat huis verkoopt nooit meer....of ze moeten er tonnen mee zakken.....

Ben blij dat het niet mijn huis is!!!!!

Weekend is alweer bijna om. Het weer was de afgelopen dagen pet maar nu begint het zonnetje weer door te breken. Van de week een dagje training gehad en een paar dagen werk, straks mag ik weer een middag/avondje..............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....