maandag 22 oktober 2012

AUTO LENEN



Marlieke komt meestal iedere vrijdag of soms zaterdag de auto lenen voor het weekend omdat haar werk moeilijk te bereiken is 's avonds.
Dit keer dacht ik dat het wel eens leuk zou zijn om bij haar een kopje koffie te drinken dus na mijn werk op vrijdagavond laat had ik haar een tekst gestuurd of dit goed was.
Met 2 auto's heen en een auto terug en dan door naar mijn werk was de bedoeling.

Zaterdagochtend rond tienen toch maar weer eens teksten want we hadden nog niets terug gehoord.

Ikke: ben je al wakker?

M:Ben onderweg hoor, schreef ze,

dan heb je vast je vorige mailtjes nog niet gezien was mijn antwoord.

M:Ohhh, tekst terug ben nog in de Hall hoor dus dat is goed.

Mag Jazz mee?

M:Ja hoor dat is goed, maar dan moeten we wel buiten blijven want honden mogen er niet in.

Ok dan laten we haar thuis.

M:Drive safely and slowly.....text terug.

Ikke: we zijn al bij IKEA (dat is bij haar om de hoek)

Nee hoor, we zijn nog thuis.

Toen we bij haar aankwamen had ze het erg warm....Kamer was opgeruimd, bed verschoond.....

je bezorgde me bijna een hartaanval...al bij IKEA!!!!!! 

Als ouders kan je maar beter ruim op tijd aankondigen dat je op bezoek komt!!!!!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....