vrijdag 19 oktober 2012

AGM

Gisteren de jaarlijkse vergadering gehad van de estate waar we wonen.
Ik had het nodige vuurwerk verwacht omdat er toch wel heel wat mensen zijn die zich ergeren aan een van de bestuursleden. We noemen hem thuis The Mayor of the golfclub omdat hij denkt dat hij zowel de burgemeester over onze wijk en van de aangrenzende golfclub is.

Mr X is halverwege het jaar door toedoen van deze man ook al afgetreden als voorzitter net als meerder mensen uit de commissie die het opgaven om met the Mayor samen te werken.
Deze man gedraagt zich als een politie agent in de wijk, stopt enorme agressieve briefjes in brievenbussen voor mensen die zich volgens hun niet aan de regels houden, trekt zich niets aan van anderen en gaat totaal zijn eigen gang!

Naar het voorstel van een aantal bewoners om maximaal 6 jaar te kunnen functioneren als commissie-lid (dat is hij) werd niet geluisterd en zodoende zitten we weer de komende 12 maanden met hem opgescheept. Wat dat betreft houdt de oude garde elkaar de hand boven het hoofd!!!!! Jammer genoeg komen er maar weinig mensen op een jaarvergadering af die het ergens niet mee eens zijn

Geen vuurwerk dus.....gewoon een vergadering met een paar mensen die iets probeerden aan te kaarten maar helaas zonder succes!


Verder hebben we de afgelopen dagen de rooie auto en Kermit een wasbeurt gegeven en glimmen ze weer mooi. Dat kan ik helaas niet zeggen van de inhoud van ons huis. Het ziet er lekker opgeruimd uit op het eerste gezicht maar als ik mijn bril op heb ziet de witte tegelvloer en door de zwarte hondharen toch wel een beetje grijs uit....en de wasmand puilt een beetje uit!

Het zonnetje was zo lekker de afgelopen dagen dat ik lekker in mijn bieb boeken aan het lezen ben!

Maar vandaag, ondanks dat het 27 graden zou worden, is het aan het motregenen.....
Kan ik mooi even een bezem door het huis halen en een wasje in de machine stoppen voordat ik naar mijn werk vertrek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....