dinsdag 14 augustus 2012

VOORJAARSSCHOONMAAK ?


Gisteren was een heerlijk zonnig dagje in Melbourne....
Heerlijk...kan niet wachten tot het echt lente wordt. 
Nog een paar weekjes (1 september) en de Spring begint weer!

Gisteren wel lekker koffie buiten gedronken en mijn handen jeukten om het terras met de hogedrukspuit onder handen te nemen. Ons balkon begint ook al aardig groen te worden door de aanslag maar we wachten nog een paar weekjes om ze een klaar-voor-de-lente-schoonmaak te geven. 

Dan maar lekker met Jazz door de velden gelopen, ik lopen en Jazz er achteraan sukkelen met haar neus op zoek naar geurtjes; wat dat betreft had ze een goeie snuffer-dog geweest.

's Avonds was Mr X in mijn kantoortje bezig met de computer en terwijl hij bezig was met allerlei-dingen-waar-ik-geen-verstand-van-heb heb ik de kast van Marlieke ontruimt en opgeruimd......
Knutsel spullen netjes geordend en in doosjes gesorteerd (dit was trouwens mijn eigen troep)
En er liggen nu een aantal stapeltjes op Marlieke te wachten:
een metertje oude IB school boeken en een stapel spullen waarvan ik denk die ze die niet meer wil hebben voor de Charity shop.

Wachten is nu dus op een groen sein van dochterlief om alles het huis uit te doen.

Toch een beetje voorjaarsschoonmaak dus!

Vandaag weer minder weer en de lust tot een voorjaarsschoonmaak is ook meteen als sneeuw voor de zon verdwenen!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....