vrijdag 27 juli 2012

ZIEK


Mr X is een weekje ziek geweest, nou ja geweest !!!! ondanks dat hij gisteren en vandaag weer naar het werk is gegaan snottert ie nog steeds lekker en slaapt hij veel. Nog nooit is hij zo lang uit de running geweest. Ik denk dat de dagen dat hij ziek thuis is gebleven in zijn ongeveer 32 jarige loopbaan nog op 2 handen te tellen zijn waarvan er deze week 3 waren.....

Ik heb deze week dus thuis en op het werk 'zustertje gespeeld'
en om de bacillen zoveel mogelijk uit de weg te gaan heb ik mijn intrede in de logeerkamer gemaakt.
Jazz snapt er niets van maar maakt meteen gretig misbruik van mijn afwezigheid door weer op bed te klimmen.

Tussen het werk door ben ik druk bezig met het maken van een DVD tje over Rome. Het programma heeft een update gehad maar is er niet makkelijker op geworden.....en door de vele foto's is het met 3 Italiaanse liedjes wel heel veel oude gebouwen met af en toe een bekend gezicht geworden....

Maar goed zo was Rome nou eenmaal; Veel oude gebouwen, nog meer gebouwen en heel veel lopen en om je heen kijken....

Mijn fotoboek van de vakantie is ook af maar die heb ik naar Nederland laten sturen dus voordat we die in kunnen kijken zijn we heel wat maandjes verder.

Vandaag achter hondevoer aan, werken en eigenlijk zou ik moeten stofzuigen.....
maar zo zonder bril ziet het er best nog wel schoon uit!




4 opmerkingen:

  1. Dat van die bril is een hele goeie. Kan ik goed gebruiken met lichte hondeharen op een zwarte vloert. ;-) En beterschap voor mister X.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ bij ons zijn het zwarte haren op witte tegels!

      Verwijderen
  2. Rome was vooral ook gezellig en leuk :-) !!!!

    Nu weer ff een loopje naar de koffer winkel - krak en vergoed! Heerlijk die levenslange garanties! Even wat leuks uitzoeken...

    Kus

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ ja was erg gezellig.
      Zal je een dvd tje sturen kan je het nog eens allemaal de revu zien passeren...
      Xxx

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....