maandag 30 juli 2012

MARLIEKE


Marlieke kwam na haar werk de auto terug brengen en liet ons meteen de advertentie zien die haar baas had laten plaatsen in de krant.
Hij had haar er zelfs voor betaald dus dat was weer een lekker zakcentje op vakantie geweest!

Verder kwam ik haar naam tegen in het boek Schaduwzuster van Simone van der Vlugt, wat ik op dit moment aan het lezen ben. Nog nooit ben ik haar naam tegen gekomen en zeker niet in een boek als een van de hoofdpersonen.....even later kwam ik ook de naam Christiaan tegen en een echtgenoot die snurkte....wachten is dus nog op een Liselotte!

Gisteren op het werk de verjaardag van een bewoonster gevierd..... 100 !!!

Toen ik op het werk aan kwam was er, op 2 bewoners na, niemand aanwezig. Iedereen was in de hal aan het feestvieren, er was een band, koffie met lekker gebak, een advocaatje, een loterij en een glunderende jarige........ Was dus een gezellig begin.

Toen we iedereen weer naar huis hebben gebracht een half uurtje in mijn shift waren ze allemaal (letterlijk & figuurlijk) vol van het feest en moe....

Zo hadden we allemaal een fijne avond!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....