donderdag 2 augustus 2012

OS


Iedere dag met Jazz hetzelfde rondje....soms ietsje verder maar we merken dat ze dan toch een beetje stijf wordt (ook al kan ze soms nog als een jonge pup rondrennen).
Af en toe gaat de camera mee en dat bevalt haar prima....lekker lang rondsnuffelen op dezelfde plek!
Ik op zoek naar een foto wat nog niet in mijn bestand zit, Jazz naar ieder grassprietje waar een andere hond tegenaan heeft gepiest....

Maar het blijft hetzelfde rondje!

De avonden blijven ook hetzelfde als ik niet werk...
Blauw water wordt afgelost door een blauw hockeyveld of een blauw/groene roeisloot....maar iedere keer met wat groen & geel of een aussie vlag erin.
Mr X vind het heerlijk....toen ik zondag uit het werk kwam lag hij op de bank te zappen....van stukjes Olympische spelen over naar de formule 1 en vanuit zijn iPhone klonk de nederlandse zender radio  met hollands commentaar......

Als hij naar bed gaat gaan de OS per iPhone mee maar gelukkig heeft die oordopjes...

Voor mij hoeft het niet zo....
Gewoon de opening-ceremonie....een weekendje sport en dan meteen de sluiting-ceremonie zou voor mij genoeg van het goede zijn.

Wat dat betreft zijn we in ons huwelijk tegenpolen van elkaar...(samen met nog heeeeeel veel andere dingen)

2 opmerkingen:

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....