dinsdag 17 juli 2012

WOLKEN


's Morgens zon en in de loop van de middag nemen de wolken het weer over. Zo ziet het weerplaatje er hier zo'n beetje uit.

Mijn nieuwe jas is winddicht maar op regen heb ik em nog niet kunnen testen. Niet dat dat erg is want ik geloof de verkoper graag zonder het zelf te moeten testen op zijn woord.

Wat mij betreft mag de lente wel weer beginnen en zit ik snel lekker op het balkon met een kop koffie en een boek.

Helaas we zullen eerst juli en augustus nog door moeten....september doet gewoon wat ie wil en kan dus alle kanten op!

De wolken maken het uitzicht echter wel prachtig, vooral achter glas.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....