woensdag 18 juli 2012

RUMBLE-EN EN FOTOCLUB


Het spelletje Draw something is dezer dagen een beetje verdrongen door Rumble, een woordspelletje van 2 minuten.
Iedere dag probeer ik zoveel mogelijk woordjes te maken...en het is ongelofelijk hoeveel woorden je KUNT maken....Van de week had ik een record wat ik waarschijnlijk nooit meer zal verbeteren. 
De 1319 van mijn tegenstanders was al zo ongelofelijk hoog!!!!!

Gisteren weer een avondje naar fotoclub geweest. Er werden die avond de foto's met titel Wild Life gejureerd. Als ik met zo'n onderwerp geen foto's zou inleveren uit mijn uitgebreide archief zou ik het nooit meer doen dus ook ik zat tussen de plaatjes die een 'cijfer' zouden krijgen.

Een aantal foto's van onze safari ingeleverd want dat valt voor mij onder de titel Wild Life......

Helaas....de man die kwam jureren was gek op vogels....vooral de Australische vogeltjes.....Ik had beter een greep kunnen doen uit mijn honderden pelikaan vogels want daar vielen er een aantal van in de prijzen....Hij was ook gek op vierkanten foto's en bij ieder plaatje werd wel gezegd dat ie beter uit zou komen als het vierkant gecroped zou zijn.

Een van mijn foto's kwam als tweede uit de bus......

Welke??????

Juist......een vogel, een australisch exemplaar, formaat; vierkant ........

Een al met al behoorlijk gefotoshopt plaatje!!!!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....