donderdag 19 juli 2012

DODO

Vanochtend geen internet en ik hoopte dat de reden was dat ons 'internet-probleempje' verholpen zou zijn.

Sinds mei hebben we ander internet....eentje die ongelimiteerd, snel en goedkoper zou moeten zijn dan degene die we van Telstra hadden.
Omdat er ook een telefoonlijn bij hoorde zou onze nieuwe provider dit allemaal netjes voor ons instaleren en afhandelen.

Nu ik weer terug ben van vakantie vond ik dat al die mooie beloftes niet erg werden waargemaakt.... In de snelheid waarmee iets binnengehaald moest worden merkte ik niet veel verschil, we raakten niet meer zonder internet maar dat had vooral ook te maken dat Marlieke nu niet meer thuis woont en Mr X hele dagen op zijn werk.....
Vooral met uitzending gemist merkte ik het verschil....kon ik eerder hele afleveringen bekijken nu lukt dat ook wel..... maar na iedere minuut stopt ie ermee en een halfuurtje uitzending gemist duurt zo al snel 1 1/2 uur met al het achteruit en vooruit spelen!!!!

Van de week kregen we opeens een rekening van Telstra voor de telefoon!!!!!!!
Die zeiden dat we nog steeds daar aangesloten waren en dat het internet pas in juni was overgezet terwijl we al sinds mei voor beide betaalden bij Dodo....

Na een telefoontje naar Dodo, (uren later en met de nodige wissels van medewerkers) bleek dat we voor ADSL2 betaalden maar aangesloten waren op het langzamere en goedkoper ADSL1.....

Nou het zou allemaal goed komen beloofden ze ons....en wel binnen drie werkdagen......

Willen ze dat halen dan moeten ze wel opschieten of terug in de tijd kunnen gaan!




Mr X is deze week naar Sydney en iedere ochtend wordt ik wakker met een 30 kilo hond op mijn voeten!
Ik dacht dat ze, toen ik weer thuis kwam, wist dat ze van mij niet op bed mocht maar blijkbaar heb ik me vergist en is mijn nee niet duidelijk genoeg meer voor haar.
Ze begint de nacht netjes in haar mand maar als ik 's nachts wakker wordt ligt madam er weer....
Dan schuif ik haar opzij zodat ze wakker wordt en ze weer afdruipt naar haar mand maar 's morgens ligt ze weer tegen me aan gedrukt......

Slim is ze dus niet, want dan zou ze stiekem een eindje van me af gaan liggen zodat ik het niet merk!!!!
Ach misschien houd ze wel zoveel van me dat ze dicht tegen me aan wil kruipen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....