zaterdag 14 juli 2012

CHEMIST


Vrijdagavond...... ik zie dat ik nog precies twee tabletten over heb van de pillen die ik dagelijks moet innemen.

De prijzen van medicijnen in Australiƫ liggen niet vast zodat je voor medicatie bij iedere chemist een ander bedrag moet betalen.
Meestal gaan we naar de Chemist Warehouse een soort discount drogist maar daarvoor moet je even een kwartiertje rijden en vandaag had ik daar geen zin in dus terwijl Mr X een broodje bij de bakker koopt geef ik mijn recept aan de apotheker van Paterson lakes Pharmacy.

$20.05..... beetje duur dacht ik nog!

Terwijl ik thuis kom en de strip pillen uit het doosje neem valt me op dat er maar 1 strip in zit ipv de gebruikelijke 2......

Ik pak de prijslijst van de Chemist Warehouse erbij en zie dat ik daar voor 2 strips van dezelfde pillen $11.90 kwijt ben!!!!!!!!!!!!!!

Wat een prijs verschil.......

$40.10 tegen $11.90 

Je hoeft geen rekenwonder te zijn om te raden waar ik vanaf nu al mijn medicatie koop !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

5 opmerkingen:

  1. @ volgens mij hoef je voor zo'n niet echt een Zeeuw te zijn....
    Maar gewoon een Hollander !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eens een Zeeuw altijd een Zeeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maar je ent een zeeuw als je er wakker van ligt...

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ inderdaad een zeeuw blijf je je hele leven....en we liggen er gelukkig niet van wakker!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....