dinsdag 22 mei 2012

ZONNE-UREN

In Zeeland zijn vaak de meeste zonne uren...is het overal nog koud dan schijnt 'hier' de zon!!!!!!
Vaak gaat het op maar op dit moment helaas niet....

De zon was er vandaag wel maar de wind maakte het nog steeds een beetje frisjes.....uit de wind was het echter wel erg lekker....

Gisteren een bezoekje aan intratuin gebracht, wat hebben ze in NL toch een hoop tuin- en kamerplanten en een hoop andere leuke hebbedingetjes.

Vandaag had ik afgesproken om met mijn moeder naar Zoutelande te fietsen. Onderweg naar de oranjedijk kwam ik mijn broer tegen die onderweg was naar mij voor een kop koffie dus zijn we beide maar naar mijn ouders gereden voor koffie.

Na de lunch op de fiets naar Zoutelande. Ik mocht de elektrische fiets van mijn vader lenen en nu ging ik net zo snel als alle andere grijze duiven die hier met sneltreinvaart voort zoeven!!!!

Was wel lekker hoor met windje tegen.
In Zoutelande was de zomermarkt en hebben we wat gedronken op een terrasje in de zon.

Na 30 km waren we weer thuis.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....