zaterdag 26 mei 2012

EINDELIJK

Na heel wat 'koude' dagen terwijl het in de rest van Nederland het om te stikken was is ook hier sinds donderdag de zon doorgebroken en de wind een beetje gaan liggen.....

en wat is Nederland mooi als de zon schijnt!!!!!!

Ik fiets wat af maar ik ben bang dat ik de afgebrande calorieën er in een rap tempo weer bij-eet met alle lekkere hollandse-dingen-die-ik-al-lang-niet-meer-gegeten-heb.

Ondertussen een klapband gehad dus ik heb de eerstvolgende fiets uit het fietsenrek gepakt en zwaai nu heel onvrouwelijk mijn been over de stang. Ik begin weer aan het rechts rijden te wennen, weet ondertussen de grote en kleur weer van de valuta hier en eet niet dagelijks meer een grote hoeveelheid van het lekkere de Ruyter brood.......het begint allemaal weer een beetje thuis te voelen.


De hond en de kat van mijn buurtjes komen dagelijks een aai halen, de buurtjes zelf komen af en toe op het bankje uitrusten met een zelf meegebrachte kop thee of koffie, het buurmeisje gebruikt de tuin als gymnastieklokaal en de buurjongen komt ook af en toe een praatje maken.
Mijn ouders komen geregeld aangefietst of ik ga daar een kopje koffie drinken, we zijn naar Goes geweest met de trein, naar Intratuin om het grote assortiment planten te bekijken.


Chris is net aangekomen en heeft na het eten zijn skeelers ondergebonden voor een toertje duinen en morgen gaan we hopelijk een paar uurtjes naar het strand.

blad van de vijg




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....