zondag 20 mei 2012

VISITE

Vandaag bezoek gehad....

Ramon en Erica hadden het hele eind vanuit een zonnig 'warm' (20 graden) Deventer naar een mistig en koud (13 graden) Vlissingen gereden.
Gezellig om weer lekker bij te kletsen met vrienden die we nog kennen uit onze Raamsdonksveer-periode!


Erica nam twee prachtige zelfgemaakte bloemstukken mee die nu staan te pronken op mijn tafel.

Na de koffie zijn we naar Domburg gereden waar we door het dorp en over de duinen hebben gewandeld en op een terrasje uit de wind warme chocomelk en thee hebben gedronken.

Daarna door gereden naar het dorpje Veere.


Ramon had twee nieuwe camera's bij zich die uitvoerig getest werden. Nu weet ik hoe iedereen zich in mijn omgeving voelt als ik constant de lens op hun gericht houd......Maar wel leuk om iemand net zo enthousiast bezig te zien met fotograferen!



Na weer een drankje en een mislukte poging om ergens zeeuwse mosselen te eten zijn we in een restaurantje beland om vis, duck en belgisch rund te eten, waarna we door de mist weer naar huis zijn gereden......

Ik werd thuis afgezet terwijl zij nog een 2 1/2 uur durende rit voor de boeg hadden.
Al met al een heel gezellige dag en bovendien hebben ze beloofd in december langs te komen in Melbourne.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....