zaterdag 12 mei 2012

ZATERDAG


Het is alweer een week geleden dat ik in het vliegtuig naar Nederland stapte.

De jetlag is me 100 % meegevallen en het weer 100% tegen......
Nee hoor, het is natuurlijk nog maar mei en dan kan het nog behoorlijk koud zijn! Vandaag liet het zonnetje zich wat meer zien maar de wind is nog een winterjas waard.

Vanmiddag met Robert naar het hockeyveld om Amber te zien spelen, ze staan bovenaan in de competitie en ook ditmaal hebben ze gewonnen.

Jet neemt me de rest van de tijd veel op sleeptouw en er worden aardig wat koffie-en thee kopjes bij elkaar geleut.
Femmy heeft haar spreekbeurt over Parijs aan me voorgedragen en Marc is constant aan het DrawSomething-en om eindelijk eens wat meer kleurtjes te kunnen aanschaffen.

Morgen trein ik naar Chris en maandag vliegen we samen naar Rome......
Heb er zin in!!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....