donderdag 10 mei 2012

WENNEN

Het is ieder jaar weer het zelfde 'liedje'...wennen aan al het hollandse.

Het begint al als ik de deur uit stap en op de fiets weg rijdt....rechts rijden zeg ik dat iedere keer tegen me zelf.
In de winkel vergeet ik het zakje groente te wegen voordat ik in de rij bij de kassa sta.
Bij het afrekenen moet ik alle muntjes omdraaien om de waarde te kunnen zien.
En mensen spreek ik soms in het engels aan.......

Vanochtend werd ik wakker terwijl de regen lekker tegen de ramen aan kletterde.....iedere avond is het best lekker maar de ochtenden zijn nog steeds nat!
Met Jet en Happy naar de markt in Middelburg geweest. Jet kent bijna iedereen!!!!!! het is van de ene hoi naar de andere hoi.....en als ze eens een keertje iemand niet kent hebben ze wel dezelfde hond en is dat weer een aanspreekpunt.
Naast mijn kleine zusje Jet (een gezellige babbelkous) ben ik maar een saaie stille.


'sMiddags ben ik een stukje gaan fietsen met mijn camera maar de weilanden zijn nog een beetje kaal en saai. Maar even doorgefietst naar de duinen maar daar gooide weer een buitje roet in het eten......

Dus maar weer naar huis.
Vanavond naar de avondvierdaagse bloemen brengen naar mijn nichtje.


2 opmerkingen:

  1. Hey saaie stille... dat valt best mee he!!! Dat zou ik ook hebben al ik bij jullie in Australie was! Op de regen na vind ik t wel heeel gezellie dat we weer dingetjes samen kunnen doen, en als je je bril op zet, zie je meer mensen en herken je muntjes ook weer snel!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Hi Jet, wel leuk hoor om zo wat tijd samen in te halen....

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....