maandag 14 mei 2012

TREIN

Jet de kids en Happy zetten me zondag af bij de trein om naar Haarlem af te reizen.

Het eerste uur verdiep ik me in het toeristenboekje met informatie over Rome. Er is zoveel te doen daar en vooral heel veel te zien....onthouden kan ik het toch niet dus we weven wel een programma om de dingen die Chris geboekt heeft.
De rest van de tijd kijk ik naar het hollandse landschap dat aan de trein voorbij gaat. Vandaag hebben we eindelijk een zonnige, maar nog steeds koude dag maar Nederland ziet er wel een stuk mooier uit dan bij de grijze wolken van de afgelopen tijd!
Het lijkt wel of heel Nederland aan het wilgen knotten is want overal staan kale kort gesnoeide bomen, in de weilanden dartelen de lammetjes en in een openlucht zwembad in de buurt van Haarlem waren mensen buiten aan het zwemmen!!!!!!! Ook pik ik nog een staartje van een rood bollenveld mee van Hillegom.....

2 1/2 uur later staat Chris me op te wachten aan de andere kant.

We genieten buiten in zijn tuin van het zonnetje....snoeien nog een paar dode takken uit de planten die de vorst van een aantal weken geleden niet overleefd hebben, rijden naar de stad om een paar foto's te maken van de kerk en drinken in een cafeetje een kop koffie wat we thuis nog een keertje overdoen met een stuk, door zoonlief, zelfgebakken cake.

Na een paar hollandse TV programma's was het tijd om naar bed te gaan, waar ik op mijn kussen een roze fluwelen zakje vond met een schattig armbandje.

Vandaag pakken we een gezamenlijke koffer, staat Chris zijn overheden te strijken en vertrekken we vanavond richting Rome......

Maar daar schrijf ik wel weer over als ik weer terug ben in NL.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....