dinsdag 1 mei 2012

DINSDAG

Heb net mijn koffer uit de kast gehaald om er langzaam aan wat spulletjes in te leggen. Hopelijk vergeet ik dit jaar niets! Het is altijd een beetje moeilijk wat mee te nemen. Stop ik mijn koffer vol haltershirtjes dan wordt het vast koud....
Misschien alleen maar warme truien meenemen en als het warm wordt gewoon wat shirts aanschaffen!


Voordat we afgelopen zondag naar de Koninginnedag vertrokken waren onze roofvogeltjes er weer. Mijn camera lag boven dus weer geprobeerd 'm op de foto te krijgen. Opeens nam er eentje een snoekduik het riet in en vloog met een muis in zijn klauwen omhoog...
Op de foto, wat al snel een paar stipjes in een blauwe lucht is, is dit natuurlijk nauwelijks te zien en naarmate je 'm vergroot wordt ie steeds onduidelijker....maar met een beetje fantasie zie je het arme muisje hangen met z'n staart naar beneden hangend.


2 opmerkingen:

  1. ik heb een hele kast vol met truien, shirts, dus kom maar eens neuzen als je te weinig mee hebt hoor!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ hopelijk heb ik ze niet nodig en kan ik binnenkort mijn nieuwe bikini aan! Ti's natuurlijk ook iets waar je in kan zwemmen als het zwembad op het tweede terras vol is!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....