vrijdag 4 mei 2012

BIJNA

zaden van de magnolia

Vandaag de koffer maar gepakt en ik geloof dat alles erin zit!
Mijn handkoffer is 800 gram te zwaar maar zou niet weten hoe ik anders mijn camera met lenzen mee kan nemen. Desnoods maar om mijn nek hangen als ik het moet uitpakken!

Het huis is schoon, de laatste was gewassen en ik zal morgen de laatste overhemden strijken en dan ben ik klaar voor de lange reis.
Via de computer ben ik ingecheckt en heb even gekeken welke films er op het entertainment-systeem draaien. Daar kom ik de eerste uren wel mee door....de eerste zijn trouwens nooit zo'n probleem....degene die na 10 uur komen.......die beginnen pas minder leuk te worden.
Op het eerste stuk heb ik lekkere beenruimte al zit ik wel naast de rij baby's dus hopelijk heb ik hele lieve slapende kleintjes in mijn rij!!!!!

Vanavond gaan we bij de Griek eten met Marlieke (dit maal hebben we geboekt en is het geen Griekse feestdag). Marlieke zal ik lang niet zien want tegen de tijd dat ik terug kom is zij op haar 'arround the world trip'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....