zaterdag 5 mei 2012

6141KM

Aangekomen in Singapore.
Had een heerlijke stoel met alle beenruimte die ik maar wensen kon. Bij de nooduitgang en met rustige baby's om me heen dus dat was een aangename 6141 km.

Naar een paar films gekeken waar War Horse wel de meeste indruk op me heeft gemaakt. Een goede film op een paar akelige oorlogsbeelden uit WOI na. Moest erg mijn best doen om niemand te laten merken dat de tranen over mijn wangen naar beneden biggelde.

Zit nu bij B 1 te wachten op de tweede 'leg' van de reis. Nog 1 1/2 uur wachten, 13 uur vliegen en nog ruim 2 uur met Chris in de auto maar dan ben ik ook helemaal in Vlissingen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....