maandag 30 april 2012

KONINGINNEDAG 2012

Vandaag mijn andere oranje T-shirt aan...
dit keer geen voetbal shirt maar eentje met het nederlandse volkslied achterop, een oranje bloemenslinger om mijn nek op naar het werk om even te helpen met de ochtend koffie.


Na zolang uit de running te zijn geweest en dus ook niet gewerkt te hebben is het altijd leuk om iedereen weer te zien. Het doet me goed dat zelfs de bewoners me missen en vragen wanneer ik nu eindelijk weer eens kom werken!.....Nog niet dus want ik vertrek over een paar dagen van 2 maanden naar NL.

Na de koffie met appeltaart ben ik maar weer naar huis gegaan.....Hopelijk hebben ze nog een gezellige middag voor de boeg maar zo leuk als het vorig jaar was is denk ik moeilijk te evenaren....door het prachtige weer was het buiten de hele dag feest met zoveel hapjes dat er 's avonds nog maar weinig eetlust was voor de broodmaaltijd!

Voor ons vandaag geen oranje bitter en oranje tompouce.....

Andijvie stamppot met uitgebakken spekkies!!!!!!
Mmmmmm misschien nog wel lekkerder.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....