donderdag 16 februari 2012

SHOPPEN

De wolken van de afgelopen tijd verdwenen als sneeuw voor de zon....de temperatuur klom naar 35 graden en de fiets bracht me binnen 10 minuten naar het strand voor een heerlijke duik in de zee......Het hele strand was verlaten en ik was ook de enige die aan het 'zwemmen' was in de zee. (had mijn bril niet op dus ik denk dat heel in de verte op het bewaakte strand wel wat zwemmers te vinden waren). Etienne had net die ochtend verteld dat hij een docu gezien had over de haaien in Sydney en wist te vertellen dat ze ook in 2 meter diep water kwamen....Geen probleem voor mij...zo diep durf ik niet! Ik zwem poedel gewoon langs de kust ipv van de kust af.....maar ik heb altijd mijn ogen wijd open om te zien of ik ergens een vin boven het water uit zie steken.

Later die middag Kermit weer bij de garage opgehaald.... Beide auto's hebben de afgelopen dagen een grote beurt gehad, we rijden nu weer veilig rond en hopelijk zien we de kassa van de garage een jaartje niet meer!

Omdat ik toch al een eindje richting Frankston was besloot ik wat spulletjes voor mijn aanstaande ziekenhuis bezoek aan te schaffen. Een pakje gezichtsdoekjes, een klein flesje bodylotion (als ik die grote pot van hier meeneem is gelijk mijn nachtkastje vol en ook besloot ik maar meteen te kijken voor een degelijke nachtpon of pyjama.....Nou dat is de dag na Valentijnsdag nog niet zo makkelijk.... Aan de ene kant hingen de rode sexy niemendalletjes en nachthemden die zo laag uitgesneden zijn dat je de hele tijd moet opletten of alles erin blijft hangen (niet geschikt voor het Ziekenhuis dus) en aan de andere kant hingen de degelijke nachtponnen die ik op mijn werk ook tegen kom! De enige leuke waren zo prijzig dat ik voor die paar dagen maar besloot ervan af te zien.
(Heb m'n netste nachthemden thuis maar even gestreken....kan altijd onder de lakens blijven liggen of een extra vest meenemen!)

Toen ik nog even door het winkelcentra liep kwam ik wel een paar leuke schoenen tegen....afgeprijsd!!!!! en van de winterschoenen nog een extra korting van 25%.....Hopelijk ga ik ze ook dragen want ik loop meestal gewoon op blote voeten en op mijn Jezus slippers (Birkenstock).


Daarna nog een flinke hoeveelheid drinken in geslagen zodat het lege rek in de garage weer vol staat. Zondag het huis nog even een beurt geven en dan ben ik er helemaal klaar voor....en mag 6 tot 8 weken niets meer doen!

Na het eten voor de tv gehangen in een warm zweterig huis.....een genot na zoveel avonden werken en clubavonden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....