zaterdag 18 februari 2012

ZATERDAG

Lekker een dagje niets doen met als afsluiting lekker uit eten...da's extra niets doen!


Een beginnetje gemaakt met mijn boeken die ik gisteren uit de bieb heb geleend.....


O Ja wel wat gebakken....een koffie cake en Marlieke komt niet eens langs!

Ben vast een beetje aangestoken door het Masterchef Australia programma wat de laatste tijd dagelijks op TV is. Heb gisteren een paar afleveringen gekeken op de computer omdat ik de helft mis door mijn werk. Je raakt helemaal 'ingesuckt' met alle verschillende karakters en ben net als denk ik heel kijkend Australiƫ tegen Dr Evil en zijn doktervriendje, die als echte IWAB's op alles en iedereen commentaar hebben en zelf op kook gebied ook de nodige steken laten vallen.....

Kijk er nu al naar uit om vanaf volgende week iedere aflevering te kunnen volgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....