donderdag 1 maart 2012

NAGELLAK

We hebben met zijn allen een beetje teveel geklaagd over de paar warme dagen van de afgelopen tijd. Het resultaat; triest, nat, winderig en koud weer! Hopelijk klagen we hier ook weer massaal steen en been over en krijgen we snel weer een beetje zon.....

Vandaag het begin van de HERFST en als ik naar buiten kijkt ziet het er inderdaad als een hollandse herfstdag uit....alleen wonen we in Melbourne!

Vandaag zijn alle antibiotica kuren op.....mijn boek voor Marlieke bijna af en zijn er weinig afleveringen van Flikken Maastricht meer over. De stapel Libelles die ik waarschijnlijk allemaal al een keertje eerder heb gelezen (mijn moeder bewaard ze allemaal voor als ik in Nederland ben) slinkt en het blijkt dat hele dagen lezen toch minder leuk is als je er hele dagen de tijd voor hebt.

Gisteren even met meneer X naar Frankston geweest om bij MediCare geld te innen van de ziektekosten rekeningen wat vergoed werd. Wel leuk om eens andere muren te zien dan de muren thuis.


Wat wel mooi is aan niets doen; je nagellak blijft zitten!!!! Normaal lak ik alleen mijn tenen want de nagellak op mijn vingers is alleen het eerste uur 'mooi'. Daarna begint de aftakeling, de eerste stukjes stoot ik er al het tweede uur af, dag nummer 2 zien ze er zo gehavend uit dat geen enkele vinger meer voorzien is van een ongeschonden laag lak....... de aceton wordt dus alweer heel snel tevoorschijn gehaald.

Mijn nagels die ik vorige week donderdag van een kleurtje heb voorzien zien er een week later er nog mooi uit, geen chip is eraf.....alleen zie je een beetje uitgroei.

Mijn conclusie; Vrouwen met gelakte nagels, doen of niets in het huishouden, ze moeten wel een man die veel doet, welopgevoede helpende kinderen of een huishoudster in dienst hebben.

Of ze lakken natuurlijk iedere dag opnieuw! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....