dinsdag 28 februari 2012

WEEKJE THUIS

Vandaag ben ik alweer een weekje thuis en 1 week rust zit erop!

Meneer X heeft het druk, naast zijn werk moet hij ook koken en het huishouden doen. Het huishouden zelf beperkt zich op dit moment tot koken en de keuken opruimen....Er beginnen wat dingetjes als koffie op te raken, de wasmand zit ook een beetje vol en de vloer wordt wat harig maar als ik mijn bril aflaat valt het reuze mee.
Dat is nog wel het moeilijkste: Je goed voelen en toch niets doen!

Nog een paar weekje en ik ben zelf weer in the running....

Om de tijd te doden lees ik, kijk op mijn computer via uitzending gemist Flikken Maastricht en ben aan Marlieke haar Time To Tell boek begonnen.



Wel leuk om het boek dat je zelf hebt gemaakt in te vullen al moet ik soms wel heel erg nadenken over bepaalde vragen. Mijn broer en zus heb ik gevraagd om een anekdote over mij te mailen.....

Met allerlei foto's gemaakt van foto's, verkleint in Picassa....stukjes dagboek die mijn moeder over mij had bijgehouden als baby en uit mijn eigen babydagboekje van Marlieke, stickertjes, plukjes haar en kranten knipsels wordt het een vrolijk geheel.....

Al dagen ben ik aan het schrijven, knippen en plakken.....en heel goed nadenken over vroeger!!!!!!!!!

In April wordt ze 20 en dit is een van haar kadootjes.
een hoop werk ( ze weet gelukkig hoeveel omdat ze me maanden aan de andere 2 voor Lotte en Chris heeft zien werken) maar wel erg leuk om te doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....