woensdag 18 januari 2012

WOENSDAG

Gisteren weer naar fotoclub geweest. Ik had me voorgenomen weer trouw naar iedere bijeenkomst te gaan en de avonden niet meer voor werk in te plannen. We zijn weer verhuisd naar een andere hal en iedere keer komen ze een stukje dichterbij zodat ik minder ver hoef te reizen. Brighton, Highett....en nu Cheltenham. Nog 20 minuten rijden maar dat is niets voor australische begrippen. Omdat het overdag vrij warm was geweest was het wel heel warm binnen...ben dus meteen na alle presentaties weer naar huis gegaan......


.....waar ik weer met mijn neus in de tennis viel (Etienne kijkt graag alles wat met sport te maken heeft, als het maar beweegt....racen, voetbal, tennis, footy zelfs cricket tegenwoordig).

Morgen gaan we een dagje naar de tennis. Wordt een lange dag want ze willen niets missen Etienne en Marlieke. Van de eerste party tot aan een wedstrijd die pas om 19.00 begint. Hopelijk is het een beetje minder warm dan de afgelopen dagen. Want als je alleen nog maar een plekje in de zon kan krijgen plakken je kleren wel heel erg aan je rug vast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....