maandag 16 januari 2012

VERKEERDE FILM

Nog steeds doe ik dagelijks de beter spellen test. Af en toe heb ik een goed begin met vaak 100 & 75 % en als ik denk dat ik het eindelijk een beetje doorkrijg komt er weer een 25 of 50% score op een vrijdag. Weg is mijn hoge gemiddelde en ik kelder weer in mijn profiel..... Maar ik moet zeggen dat ik er ook van leer en eindelijk snap ik waar het kofschip voor staat.

Niet dat ik opeens foutloze blogjes de wereld in stuur want ik verval al snel in het op het gevoel schrijven en daar hoort nu eenmaal geen foutloos 'opstel' bij......Als ik er eentje foutloos schrijf dan is dat vast eentje waarbij ik mijn nieuw ontdekte knop spelling controleren heb gebruikt.
Gisteren een gezellige filmavond gehad.

Aan het eind van de film zei ik: 'er zat wel veel politiek in hoor, het voorfilmpje was heel anders', waarop Marlieke meteen de trailer liet zien die inderdaad er net zo uit zag als de film. Maar ik bedoelde George Cloony en iets in Hawai........ Blijkt dat hij twee films heeft die deze maand in de bioscoop zijn!!!!

Vandaag weer flink warm...Iedereen blijft mopperen, te koud, te nat, te warm, te koud......Nou voor mij mag het lekker warm zijn hoor....het enige nadeel is dat ik zo naar mijn werk ga en dichte schoenen aan moet.....

das pas echt TE warm.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....