zondag 15 januari 2012

ZONDAG

Alweer een tijdje geleden dat ik de laatste blog gemaakt hebt dus ik ga er maar weer eens even voor zitten.
Na een paar koude dagen, 18 graden, flinke wind en hagel hebben we vandaag weer een lekker dagje. (gisteren zaten we met een deken om te BBQ-en buiten).De weerman beloofde een warme dag maar daar was nog niets van te merken tijdens de ochtendwandeling met Jazz. Gelukkig brak later die ochtend het zonnetje door en hebben we eindelijk weer eens koffie kunnen drinken op het balkon!

Van de week wat boeken bij de bieb gehaald en degene waar ik vandaag in ben begonnen had ik uit de verkeerde sectie gepakt: Een boek met grote letters....is dat ff lekker lezen op het balkon in het zonnetje!!!!!!

een van de rozen die ik gisteren heb gekregen

Van de week toen ik een afspraak had 'in het Noorden' ben ik met mijn boek een paar boekhandels binnen gelopen om te vragen of ze interesse hadden het in hun assortiment op te nemen. Alle drie (van de drie) de winkels hebben er een aantal gekocht en vanaf nu 'ligt' mijn boek dus in de winkel!!!!!!  Spannend hoor.
De meeste mensen aan wie ik het laat zien zijn enthousiast en de eerste 50 zijn verkocht......

Vanavond hebben we op Marlieke haar verzoek een filmavondje..... Nog 2 weken en 1 dag woont ze thuis!!!!

Net naar de winkel geweest om wat lekkere hapjes op tafel te zetten...zolang het maar geen popcorn was is alles goed.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Marianne,

    Dat is heel leuk nieuws. En die niet waagt die niet wint.
    fijne zondag nog.
    gr
    Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Hi Marga,
    zo heeft iedereen wel iets waar hij of zij een beetje trots op is.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....