dinsdag 6 december 2011

SINTERKLAAS & MOLLY-PIET

Gisteren Sinterklaas gevierd op het werk. We moesten er al vroeg zijn omdat Marlieke dit jaar een zwarte piet mocht spelen.....en omdat we maar 1 auto ter beschikking hadden moest ik ook mee omdat ik daarna een late dienst had. Ben maar meteen gebleven om wat foto's te maken.
De mensen vonden het geweldig en hebben er nog lang over na gepraat. Heel wat jeugd sentiment kwam naar boven borrelen...ook bij mij hoor!
Iedereen kreeg een door het personeel gekocht kadootje die we via een lotje hadden gekregen en natuurlijk waren er ook pepernootjes en speculaas.

Marlieke viel in de smaak bij de bewoners en ondanks dat ze niemand kende deed ze goed haar best vertelde mijn collega's.

En een moeder met een camera maakt het er natuurlijk ook niet makkelijker op...ook al heb ik haar expres een beetje ontweken, ik heb toch een paar kiekjes van haar gemaakt. (maar die mag ik hier natuurlijk niet laten zien!!!!!!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....