zaterdag 10 december 2011

KERST UITJES

Iedereen in huis is even enthousiast over de iPad. Er wordt op gegoogled, gemaild en het aantal apps groeit met de dag.....maar die zijn het merendeel voor ET. Sudoku is ook weer leuk om te spelen...zoveel makkelijker dan met potlood! Met Marlieke zijn we snel door alle nivo's gegaan zodat we nu alles kunnen spelen...Zelfs Etienne heeft er eentje gedaan...alhoewel die meer van gokken is dan van beredeneren.

Met mijn boek ben ik ondertussen ergens in de 500 maar het laatste deel valt een beetje tegen. De eerste 5 delen heb ik verslonden maar dit deel is meer een gids voor grotten met prehistorische tekeningen en voor homeopathy.......misschien dat ik door de grote hoeveelheid tussenliggende jaren een beetje het verband kwijt ben.

Vanavond gaan we naar de eerste in een rij kerst-uitjes van dit jaar. Heb deze keer gekozen om naar alles toe te gaan en niet het werk voorrang te geven...daar is het toch behoorlijk rustiger geworden met het grote aanbod van staf (en hun familie-leden)...


maar ach het is zomer dus ik ga maar genieten van het lekkere weer!

2 opmerkingen:

  1. Heb je app, Wordfeut er al op???Is leuk en verslavend hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Had opeens een vreemde aan de 'lijn'...maar omdat ik niet reageerde heb ik verloren!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....