maandag 19 december 2011

FedUp WITH FedEX

Over het internet heb ik een camera gekocht. Ik was op zoek naar een macro lens maar die zijn zo verschrikkelijk duur ($ 1000+) dat ik maar voor een goedkopere oplossing ben gegaan. Een camera met een goede macro-knop! (nog niet echt goedkoop maar ietsje minder pijn in de beurs).
Als je op het internet gaat zoeken naar de beste prijs, komt het product al snel rechtstreeks uit de fabriek ergens in Azie dus dat betekent wachten op de post!

Via een tracking number wisten we dat vrijdag mijn pakketje voor vijven zou komen....dus ondanks het prachtige weer zaten we thuis.....te wachten tot de FedEx met mijn kadootje zou arriveren. Etienne was ook thuis dus werd de hond door de een uitgelaten terwijl de ander thuis bleef.

17.00  kwam en 17.00 ging.......om 19.00 besloten we niet langer te wachten en naar onze X-Mas party te vertrekken.
De volgende ochtend stond bij ons tracking nummer dat het pakketje om 15.00 uur geprobeerd was om afgeleverd te worden!!!! Vreemd.....misschien had een onzichtbare bezorger met een onzichtbare bestelauto op onze onzichtbare bel gedrukt wat als resultaat voor ons niet hoorbaar was......Bullsh*t dus!

Geen briefje in de bus niets!
 
Zaterdag ochtend belt Etienne het Fedex verzamelpunt op. We konden het voor 12-en ophalen of anders zou het maandag opnieuw bezocht worden.....een tijd konden ze niet geven....nee zo werkt dat helaas niet volgens de juf aan de telefoon. Om nu 2 uur in de auto te gaan zitten daar had ik geen zin in dus dan maar weer een dagje afwachten op maandag.

Gisteren: met gespitste oren zit ik de hele dag op de bezorger te wachten...als ie om 17.00 weer niet geweest is bel ik het opslag depot weer op! 'Nee, vandaag was het niet vertrokken uit het warenhuis'....OOhh sorry dat ik de hele dag heb zitten wachten.... Etienne, die ondertussen net thuis kwam hoorde van beneden mijn gesprekje aan...dat ik wel heel erg FedUp met FedEx was en dat ik nu al 2 dagen had zitten wachten...dat een bezorger liegt dat ie langs is geweest op vrijdag en waarschijnlijk ff geen zin had om laat thuis te komen en daardoor het hele zooitje waartussen mijn camera maar weer naar het depot had terug gebracht......

De baas zou me wel even terug bellen maar veel schiet je natuurlijk ook niet echt iets mee op!
Weer de nodige excuses en de garantie dat ze dinsdag echt zouden komen!!!!!!
Er zit niets anders op dan maar weer een dagje naast de bel wachten vandaag.

Kerstbal op het balkon

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....