woensdag 21 december 2011

HET IS ER!!!!!!!

De FedUpEx heeft gisteren laat het pakketje afgeleverd. Nog niet echt zonder slag of stoot want toen we ze om 11.56 belde om te zeggen dat volgens het track nummer het pakket nog in het warenhuis lag zagen we een uurtje later dat om 12.00 uur het pakketje per koerier naar ons toe kwam. Dus toen ik uit mijn werk kwam had ET de batterij opgeladen en kon het ontdekken beginnen.
Vanochtend de gebruiksaanwijzing gelezen.....wat is de camera licht!!!!  Een leuke aanvulling op het assortiment van mijn hobby!

Etienne heeft gisteren een uurtje op de bank doorgebracht. Nieuwe bankkaart is besteld en het fraude team zit achter de skimmers aan. Nadat hij de kaart had laten blokkeren hadden ze nog een paar keer geprobeerd geld af te schrijven!!!!

Dus iedereen is gewaarschuwd: Hou je afschriftjes in de gaten!!!!

De bank vertelde dat ze soms jarenlang kleine bedragen afschrijven omdat zo weinig mensen hun afschriftjes meer controleren en je minder achterdochtig bent bij kleine bedragen. Dat wij er achter kwamen kwam denk ik vooral door het vreemde bedrag (wie weet was het een rond bedrag aan SA rands maar door de koerswissel was het een bedrag eindigend op 33 cent....X2.

Vandaag een dagje thuis. ET en Marlieke zijn beide met de auto naar het werk. (Mijn werk belde of ik kon komen maar heb geen vervoer). Denk dat ik maar eens aan mijn lading vuile was begin....en alle dode vliegen opzuigen.....en wat spinnen vangen.....(het stikt van de spinnen, gelukkig vooral buiten...het hele huis zit bijna gevangen in een groot web. Door de hoeveelheid regen na jaren droogte hebben de spinnen terrein gewonnen in Melbourne).
Jazz ligt tevreden zijn hondenkoekje uit zijn bal te vissen.....


De bal heeft ze van Marlieke voor haar verjaardag gehad en als ze het koffiezet apparaat hoort en ze weet dat daar een koekje bij hoort mag ze haar bal gaan pakken (wat haar meestal wel lukt) en krijgt ze er haar dagelijks koekje in.....
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....