zaterdag 12 november 2011

ZATERDAG

Marlieke liet van de week een link zien van haar nieuwe kamer. Zo netjes en nieuw ie er nu uit ziet zal helaas in de toekomst - als ze er haar intrek neemt - wel verleden tijd zijn. Ik denk dat iedere student zich hier wel thuis zal kunnen voelen!
Zelf verheug ik me al op het feit dat ik straks Marlieke haar studeerkamer tot de mijne kan eigenen. Kan eindelijk mijn computer eens van de eettafel af en heb ook ik een eigen plekje in huis. Sta graag mijn andere 'eigen kamertje', het washok af aan een liefhebber....

Zaterdag..... vandaag en een dagje vrij. Heerlijk weer dus we genieten van lemon, lime & bitters op het balkon. Vanochtend samen met Etienne wat nieuwe spijkerbroeken wezen kopen. We kwamen met een paar tassen thuis want behalve de broeken liepen we ook nog tegen een paar schoenen, 2 overhemden voor hem, twee broeken voor mij en een zak voer voor Jazz aan!






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....