donderdag 10 november 2011

DAGJE VRIJ

Vandaag een dagje vrij tussen een drukke werkweek. Me bijna verslapen terwijl ik toch pas om 10.00 uur had afgesproken in het nieuwe winkelcentra waar ook IKEA huist voor een ochtendje shoppen.
Heb in een klap al mijn sinterklaas kadootjes bij elkaar gekocht! Dus daar heb ik behalve inpakken geen omkijken meer naar.

's Middags kreeg ik een nagellak behandeling van Marlieke. Die had het een en ander op You Tube gezien en dat moest uitgeprobeert worden. Met plakband werden mijn nagels afgetaped, daarna werden verschillende kleurtjes nagellak in een kop water gedruppelt waarna ik mijn vinger erin mocht steken. Een lekkere kliederboel plus na afloop de geknoeide lak met aceton van je vingers afwrijven. Resultaat is op iedere vinger een fraai uniek design in felle kleurtjes! Ben benieuwd hoelang het erop blijft zitten. Tis in elk geval een vrolijke bedoening als ik mijn vingers zo over het toetsenbord zie gaan.

onze spinnen-vreter
Het weer is weer lekker wisselvallig. Gisterenavond ging de buiten douche open op de hoogste stand en hadden sommige huishoudens weer een kleine overstroming. De tuinen zien er lekker groen uit op dit moment. Andere dagen schijnt de zon uitbundig en genieten we van onze tuin (waar we de lange ranken van de kiwiplant bijna dagelijks moeten leiden in de juiste richting) en van ons balkon. Insecten en spinnetjes houden ook wel van het voorjaarsweer want die vermenigvuldigen zich in rap tempo. Af en toe komt er een vogeltje zich tegoed doen aan de spinnetjes die lekker webben aan het bouwen zijn in van alles wat houvast biedt.






 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....