dinsdag 8 november 2011

WALLANDER

Als ik om 22.45 thuis komt uit mijn werk zit Etienne een film te kijken. Het is te laat om aan te schuiven dus ik drink iets en verdwijn naar bed om zoals iedere avond nog een paar bladzijden te lezen...

Als Etienne later even komt 'buurten' zegt hij: "je vriend is op SBS2". Als ik hem vaag aankijkt verduidelijkt hij zijn zin. Het blijkt dat Wallander erop is. Degene waarvan ik al tig geleende boeken heb gelezen. Omdat ik benieuwd ben hoe de beste man er in de regiseur zijn ogen uit ziet besluit ik mijn boek neer te legen en me in de film te storten. Begint om 23.45 en eindigd om 1.30!!!! Wel een beetje laat maar omdat ik morgen weer een late dienst heb kan ik wel uitslapen. Even later zit ik dus middenin het verhaal....Wel een beetje een lang intro denk ik nog maar dat is waarschijnlijk het verschil tussen boeken en films.Na een uur heb ik nog steeds geen Kurt gezien en die krijg ik ook de hele ruim anderhalf uur niet te zien. Het is waarschijnlijk een ander verhaal van de schrijver die maar in de gids aangegeven werd met Wallander.


Na een paar heerlijke zomerse dagen hebben we weer een lekkere douche vandaag. Lekker voor de tuin zullen we maar zeggen (en die heeft nu weer genoeg gehad dus kom maar weer op met die zon!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....