zondag 6 november 2011

5 NOVEMBER

Geen vuurwerk zoals we gewend waren in Engeland ( Bonfire Night) maar een heerlijke (een beetje te) warme verjaardag van Etienne....

Ik had hem mee uit eten willen nemen in Brighton waar ik lekker gelunched had een paar maandjes geleden met ons past-parents-clubje maar omdat Marlieke ook mee wilde en zij moest werken die avond zijn we wezen lunchen in Frankston aan het strand. Dus ipv haute cuisine naar de eetschuur! Met 30 graden te warm voor mij om een warme maaltijd te bestellen, Marlieke nam een pizza, ik een garnalen cocktail en Etienne een soort Fred Flinstone maaltijd. Jeeehhh wat zijn de porties daar groot. Jarige job kreeg zijn bord niet leeg....Wat had Jazz dit keer graag zijn bord leeg gelikt.

's Middags nog een uurtje naar het strand geweest. Nog nooit zo druk gezien op 'ons' strandje aan het einde van onze dijk!
Het kwam waarschijnlijk dat dit de eerste echt warme dag was die in het weekend viel. Iedereen die een boot, ski jet, kano of ander watervoertuig had was op het water en de rest van Bonbeach was op het strand. Omdat ik een wond aan mijn voet heb die niet nat mag worden kon ik niet het water in om af te koelen......dus na een uurtje weer lekker op de fiets terug naar huis om daar op het balkon in de schaduw een fles bubbels open te trekken...



Weer een jaartje ouder, grijzer en wijzer.......
( en volgens onze jongste dochter al een beetje bejaard!!!!! maar ja volgens haar is haar zus al middle aged )




2 opmerkingen:

  1. ik- middle aged??????
    Hoop dat alles goed gaat in melbourne.
    Hier alles goed. Jammer dat mijn viber niet meer werkt. Maar weer eens skypen.

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja volgens je kleine zusje ben je dat...maar troost je wij zijn bijna bejaard.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....