woensdag 21 november 2012

DAGJE DIERENTUIN


Gisteren afgesproken met Marlieke om een dagje dierentuin te 'pakken'. Rond negen uur stond ze op de stoep om me op te halen en vertrokken we richting stad. Ik zou heen rijden zij terug (heerlijk om niet alles alleen te moeten rijden).

We waren er net een paar weken voordat de kerstvakantie zou beginnen dus het was redelijk rustig....wat jonge ouders met baby's en wat schoolreisjes.


Op de heenreis verteld dochterlief over haar vertier van de afgelopen dagen. Ze was met wat vrienden naar de Dandenong geweest om the 1000 steps trail te doen en ik dacht met opluchting terug dat ik die enorme trappen-partij al gedaan heb en van mijn To Do  lijstje heb afgevinkt.

Ze vond net als ons dat het pad naar de klim ook al een expeditie op zichzelf was.....toen ze halverwege tegen haar trap-loop-maatje zei dat ze zich wel 50 voelde draaide een 'oude-man-met-een-stok-die-ongeveer-50-a-60-jaar-was' zich naar hun om en zei dat ze dan maar flink moesten trainen wilde ze op die leeftijd nog een beetje fit zijn.....

Op mijn reactie dat ik ook al de 50 ben gepasseerd, dat 60 in het verschiet ligt, paste ze de leeftijd van de man naar boven toe aan naar 70!!!!!


We hebben gewandeld, beesten bekeken, foto's gemaakt, bijgekletst en een gezellig dagje gehad!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....