dinsdag 25 september 2012

PHOTOSHOP & LIGHTROOM

Gisteren een dagje bij de deurbel gezeten omdat ik wist dat er een pakketje afgeleverd zou worden.

Aan het einde van de middag ging eindelijk de bel en werd bruin doosje afgeleverd met Photoshop CS6 & Lightroom..... Niets geen illegale kopie maar een echte die hopelijk voor een hoop foto plezier stress zal zorgen.
Het wachten was nu alleen nog op de man des huizes om alles netjes op mijn computer te zetten.

Nu kan ik weer uren achter de computer zitten om foto's te bewerken!!!

Het wachten is nu nog op een volgend pakketje- 2 boeken van Scott Kelby- met wat tips en aanwijzingen hoe het een en ander te gebruiken want er is een groot scala aan mogelijkheden waarvan ik het bestaan niet eens afweet.

Gisterenavond snel even aan de slag met een foto die Marlieke gemaakt had en die ik al met Picasa3 had bewerkt....dus alleen 'snel' in mijn zonnebril het Vlissings strand gefotoshopt.


Zou vandaag wel de hele dag in mijn kamertje rond kunnen brengen maar ik heb met Marlieke afgesproken om iets samen te gaan doen....

4 opmerkingen:

  1. iedereen heeft het over lightroom in onze photo klas. Kan je het programa op meerderen computers zetten? Als het kan wil je het dan menemen in jan :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze week voor homework hebben we: portrait shoot. Jammer dat molly niet dichter bij woont.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. @ Ja die is zeer fotogeniek....maar ze poseert vast graag voor je als die leeuw de tent in komt in januari!

      Verwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....