zaterdag 7 juli 2012

MIST & GEMIST


Na een koude heldere nacht werden we getrakteerd op een prachtig landschap vanochtend.
De zon probeert de mist te laten verdwijnen en zal straks hopelijk voor een mooie dag zorgen. Ze (de aussie weermannen) hebben 15 graden beloofd en zonder wind is dat al snel heerlijk voor een winterse dag!

Gisteren weer aan het werk geweest. Ik had woensdagavond al even mijn neus laten zien en werd de volgende dag meteen alweer gebeld voor wat diensten.

Iedereen leek oprecht blij te zijn dat ik na 4 maanden afwezigheid weer aanwezig ben. Mijn collega's maar vooral ook de bewoners....(zelfs de medicijnen leverancier had me gemist!). Alsof ik gewikkeld werd in een warme deken.....of een warm bad.....hoe luid die uitdrukking ook alweer)

Moest weer even mijn draai zien te vinden en was bepaalde codes vergeten.....en even lukte me het niet om in te loggen op de computer......

Het is fijn om terug te zijn en ik vind het weer heerlijk op mijn werkplek......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....