woensdag 20 juni 2012

WOENSDAG

Vanochtend met Jet naar Middelburg geweest. Zij had een afspraak en ik ben een beetje langs de grachten geslenterd.
Mooie stad wel deze hoofdstad van Zeeland.....vooral alle grachten pandjes (waarvan de voorkant er meestal wel mooi uitziet maar de achterkanten vaak een beetje verwaarloosd zijn).


Na een uurtje waren we weer klaar en weer terug naar huis....

Dinsdag had ik voor de zoveelste keer de voorkant weer in de lak gezet. Het later aanstippen van de verf was geen succes geweest en zodoende moest ik er nog een extra laag opsmeren. Bij het opschuren ging het echter weer mis....een bepaalde laag die waarschijnlijk te dik was opgezet was nog niet droog en zodoende schuurde dat lekker totaal verkeerd af......grrrr nou moet die plank nog een keertje (maar nu laat ik em eerst een week drogen).

Gisteren kon ik de deur dus niet uit omdat de voordeur heel gastvrij de hele dag open stond. Gelukkig was het lekker weer dus heb ik heerlijk in de tuin zitten lezen en voor de zoveelste keer wat dood hout uit de rozenboog gesnoeid.

Vanmiddag ben ik weer wezen fietsen. Dit keer naar rechts richting ford Rammekes.
Was heerlijk weer al moet ik mijn best doen om de elektrische fietsen bij te houden....

Wacht maar tot ik een scootertje heb....dan zoef ik iedereen voorbij
(nouja iedereen......die fietsen gaan ook 25 km /uur dus ik kan beter schrijven dat ik ze dan moeiteloos bij kan houden!!!!!!!).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....