zondag 17 juni 2012

IN EEN NOTENDOP

Een klein update-tje over wat er speelde in de afgelopen week.

Deze stond vooral in het teken van de verfkwast en de verfpot.
In totaal zijn er ruim 3 potten opgesmeerd!!!!
Schuren, grondverf, opschuren tweede laag grondverf, opschuren, eerste laklaag en als bonus nog een extra laklaag!!!!
Ben bijna klaar!
Ik heb nog steeds een vreemd gevoel in mijn duin en linker wijsvinger (waarschijnlijk van het vasthouden van de potten verf.

Af en toe wordt er wat onkruid uit de tuin getrokken en de druiven getopt......

Vorige week had ik een afspraak om ergens een terrasje te pikken met een vroeger jeugdvriendinnetje. Grappig dat je elkaar toch na lange tijd (35 jaar) nog wel herkend en leuk om oude koeien uit de sloot te halen en te horen hoe het haar vergaan is in al die jaren.....

Verder heel veel koffie en thee gedronken met de buurtjes en mijn broer.....
de stapel Libelles van het afgelopen jaar uitgelezen......
wezen fietsen met mijn ouders......
Uitgeslapen....
nederlandse TV series gekeken....
Foto's gemaakt
enz enz


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....