zaterdag 23 juni 2012

GERS PARDOEL

Marc kwam even buurten en vroeg of ik zin had om mee naar Middelburg te gaan naar een optreden van Gers Pardoel. Zijn moeder kon niet mee en ik was het enige voorhanden alternatief....
Alleen het bleek 's avonds te zijn en hij zou mee gaan op verjaardag.....

Maar hij kreeg de keuze of met mij een avondje op stap of mee naar een grote-mensen-verjaardag. Ben toch nog niet zo'n enge-vreemde-tante-uit-Australiƫ dus we gingen samen op pad met Jet's auto.

Lekker vroeg natuurlijk want we waren bang geen parkeerplaatsje te vinden maar bij de Media markt was plek zat.....

Marlieke had me ooit wel eens een liedje laten horen die ze via de hollandse zenders had gevonden en nu ik hier een aantal weken ben is aan; ik neem je mee, deze wereld is van jou, achter op de fiets enz enz geen ontkomen aan.
Eerst het terrein wat over gelopen, een suikerspin gekocht voor Marc (en ik een hapje want ik vind zo'n mierzoet ding nog steeds lekker) en toen maar een plekje voor het podium gezocht....Marc wilde lekker vooraan staan en dat stonden we dan ook!

Toen het optreden begon ging iedereen uit zijn dak en de muziek trilde door tot in mijn botten.....joelen, zingen, zwijmelende jonge meisjes, moeders, vaders en Marc en ik.....

Marc stond iets voor me en af en toe gingen ook zijn armen de lucht in...en toen Gers stond te filmen deed ook hij zijn best om gezien te worden want hij zou het op twitter zetten en dat vond Marc prachtig en hoopt natuurlijk dat ook hij te zien zal zijn!!!!!

Daarna nog een frietje bij Mc Donalds en weer naar huis.
foto's overgezet op de computer maar de filmpjes krijg ik er nog niet af.

Marlieke zal wel jaloers op ons zijn Marc!!!!!!!

2 opmerkingen:

  1. Zoo lief en leuk dat jullie dat samen hebben gedaan! Hij is er nog zo vol van!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo lief en leuk dat je daar met Marc naar toe bent gegaan, hij heeft t er nog steeds over hoor!!
    Je bent een lieve tante!!
    X

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....