woensdag 27 juni 2012

AFTELLEN

Het aftellen is begonnen.....Naar het afscheid en naar het weerzien!


Zal weer moeilijk zijn om iedereen hier achter te laten maar dat er aan de andere kant van de wereldbol mensen uitkijken naar mijn thuiskomst maakt alles weer goed!

Gisteren een heerlijk dagje gehad qua weer. Mijn vaders auto gewassen, weer in de was gezet en de rest van de dag in bikini!!!! in de tuin gezeten!
's Avonds met Jet langs het oude huis gereden waar ik vanaf mijn 15 de tot 18 de heb gewoond. Ze kende de nieuwe bewoners en we mochten een kijkje binnen nemen.

Wel heel leuk om na al die jaren de binnenkant weer eens gezien te hebben. Er was veel veranderd....alle muren waren wit geschilderd, de oranje en groene badkamers waren in een modern jasje gestoken, de groene geglazuurde vloertegels waren vervangen door witte....de hele jaren 80 look was verdwenen!

Alle fruitbomen waren weg en mijn ouders slaapkamer was veranderd in een B&B.

Wel leuk om te horen dat ze het een fijn huis vinden....

Vandaag ga ik verder met opruimen en hopelijk schijnt vanmiddag nog even het zonnetje.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....