maandag 7 mei 2012

VLISSINGEN

De eerste nacht redelijk goed geslapen al was ik wel vroeg op.

Het is buiten koud en ik ben blij dat ik mijn winterjas en sjaal mee heb genomen!
Op de fiets een paar boodschappen gedaan. Heerlijk zo zonder helm. In de winkel weer op zoek naar dingen die ik mis van Nederland. Kaas, lekker bruin brood, witte asperges, vanille yoghurt......alles verdween in mijn kar en fietstassen.

 Het internet is nog een beetje een probleem. Alleen de iPad werkt maar de gewone computer krijgt geen internet. Een goede update is dan ook nog niet mogelijk en op de iPad is het moeilijk om een heel verhaal te krijgen zonder dat alles zonder enige alinea in elkaar schuift.

Foto's plaatsen kan ook helaas niet! Maar dit probleem wordt ook vast een keertje opgelost.

Tegen de avond breekt de zon een beetje door en kunnen we buiten koffie drinken met een stuk taart die jet had gekocht. Na de koffie verdwijnt Chris weer naar Haarlem om morgen weer te gaan vliegen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....