zondag 6 mei 2012

NEDERLAND

Na een lange reis aangekomen in Nederland.
Toen ik in het vliegtuig op mijn plek zat kwam er een man die vol bravoure zei dat ik op zijn plek zat, jee dacht ik nog, K is toch een plek aan het raam maar ook hij liet zijn kaartje met een K zien. Prima hoor dan ga ik wel aan het gangpad zitten maar weer kwam er een man dat ik op zijn plek zat.
De steward werd erbij gehaald en ik in mijn koffertje op zoek naar mijn instapkaart.
Bleek de eerste keer toch gewoon goed te zitten en de volksverhuizing vond wederom plaats zodat we allemaal op de juiste plekken zaten!

De man die naast me zat was alleen geen lot uit de loterij. Yeh wat stonk die man naar de knoflook. Een grote galm waar ik dus ruim 13 uur naast heb gezeten!!!
Gelukkig heb ik wat kunnen slapen en wat filmpjes gekeken tot mijn entertainment systeem er ergens boven Europa mee op hield......

Op Schiphol stond Chris me op te wachten bij de aankomsthal met een ballon...zo lief! Daarna de rit naar Vlissingen en weer met iedereen bijgekletst, een lekkere douche genomen en een strandwandeling gemaakt en redelijk wakker gebleven.

Morgen weer een dag en dan eens kijken of ik de computer op kan starten voor een 'makkelijkere update'

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....