woensdag 30 mei 2012

DAGJE ZWOLLE

Dacht even achter de computer van chris te gaan zitten voor een update maar de batterijen van het keyboard waren leeg dus dan valt er moeilijk mee te werken....dan maar een korte op de iPad.

Vandaag een dagje naar Zwolle geweest. De wekker gezet en om 8.30 de deur uit.
Dacht dat de treinrit aanzienlijk korter zou zijn dan een reis uit Vlissingen maar ik kwam pas tegen half twaalf aan bij mijn schoonmoeder!

Na koffie met taart( nog even en ik groei dicht) en een kop vers gemaakte soep zijn we een eindje gaan fietsen. Het zonnetje was door de wolken heen gekomen en binnen een paar minuten zaten we in de weilanden net buiten Zwolle. Mooie natuur met veel koeien , kalfjes, schapen en lammetjes....en geen camera!!!! Op een terrasje in het zonnetje wat gedronken (achter de agnietenplas )en weer terug binnendoor naar huis.

Na nog een paar kopjes thee weer aan de terugreis begonnen. Mijn nieuw gekochte werkschoenen gaven weer een paar prachtige blaren op mijn hielen dus met schoenen in de hand op blote voeten naar de bushalte. Op het station van die gel dingen voor in je schoenen gekocht maar die waren te groot en moesten thuis met een schaar wat kleiner geknipt worden dus daar had ik weinig aan.

Dat ik dit traject niet vaak met de trein reis bleek wel aan mijn topografie......weet nu dat Slotervaart het ziekenhuis is en slooterdijk het station.....dat Amersfoort opeens drie stations heeft en dat ik eigenlijk een station te vroeg uitgestapt was om over te stappen!

Gelukkig had ik chris zijn fiets met een ketting aan een bouwhek vast gebonden want alle fietsen leken op elkaar bij aankomst op het station in Haarlem. Om 20.00 was ik weer thuis en heb nog even de planten verpot in de tuinpotten en water gegeven.

Morgen Haarlem in.

2 opmerkingen:

  1. Omdat je t allemaal zo leuk opschrijft moet ik er wel om lachen...! Succes met je volgende reizen per trein!! Lekker shoppen in Haarlem, is zo'n leuke stad, en dan naar Amsterdam met camera erbij!! Enjoy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jij krijgt de tijd wel om. Veel plezier in Haarlem.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....