maandag 16 april 2012

ROME ???????

  • Van de week vroeg Chris of we er samen een paar daagjes tussen uit konden gaan als ik in Nederland ben binnenkort.
    Tuurlijk, met zoon Chris op pad is altijd gezellig!
    Vandaag kreeg ik een hint via Facebook......

    Chris 8 hours ago near Haarlem, Noord Holland
    Mamma: continuiamo la vacanza - per quanto tempo prima che lei indovini dove a? Eccitato!!!
    ·

    • Marianne: Buongiorno Chris, come Stai? Non fa niente quanto ci vuole. In ogni modo Che cosa compri? Arriverderla xxx
      Jeetje ik weet niets meer van de hele kursus van een
      Paar jaar terug!,

      ·

    • Chris: Nouja cursus of niet jij mag niks boeken van 14 tm 17 mei. Paspoort mee!

        ·

    • Marianne: Leuk! Ik kijk er nu al naar uit. En mijn paspoort heb ik zo wie zo nodig om Aussie uit te komen...
       
    • Chris: Ja we hebben hem toch echt nodig ook al zijn er meerdere wegen naar ....

        ·
    •   
      Marianne:O gaaf....ben ik nog nooit geweest
        ·

    • Marianne: Questo e il mio primo viaggo à Italia.
       

    • Marianne: Benissimo

       

    Dat het taaltje Italiaans was wist ik wel en een aantal woorden kon ik nog wel herinneren uit de kursus Italiaans die ik hier in Melbourne heb gedaan voor de lol.
    De juf had nog zo gezegd:' Je moet het wel bijhouden anders ben je alles zo weer kwijt!'
    Ze heeft inderdaad gelijk gehad.....
Maar ik denk dat ik weet waar we naar toe gaan!

4 opmerkingen:

  1. Bofkont. Maar van harte gegund.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ Ja dit wordt een onverwachts uitje....
    Heb er ook heel veel zin in!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. er zijn meerdere wegen naar Badhoevedorp...! of had je dat zelf ook al door, en dan kan Chris mij meenemen naar Rome, gewoon op je iphone navigatie opzoeken en balletje volgen... easy!!! nou weet ik hoe die piloten dat doen...! balletje volgen...!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @ Hi Jet, dan moet je maar ff dat balletje naar Badhoevendorp volgen...ik ga lekker zelf met Chris op stap naar Rome hoor.
    Maar als jij je balletje nou eens laat zoeken naar een leuk foto plekje voor ons binnenkort...dan volgen we samen dat balletje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....