donderdag 12 april 2012

APPS

Iedere avond hou ik nu de maan in de gaten, in het echt en op de iPad. Op de apps staat precies wanneer ie op komt en onder gaat.. Vind het iedere keer ongelofelijk dat je zoveel maanvlekken kan zien en nu zelfs weet hoe ze allemaal heten. Nou ja, als ik dat zou willen staan ze allemaal vermeld in de apps en je leest alle info die erbij hoort.
Wat een mooie techniek toch die dit allemaal mogelijk maakt.


Op dit zelfde technische hoogstandje komen dagelijks een grote hoeveelheid kinderlijke tekeningetjes voorbij. Mensen worden gewoon weer als twee bolletjes getekend met 4 stokjes als ledematen....met dikke lijntjes, dunne streepjes en afhankelijk van de kleur die de ontwerper bezit. Soms met wat hints in tekst.....maar wel heel leuk (en tijdrovend).



3 opmerkingen:

  1. Wie heeft die mooie pauw getekend??? t is allemaal wel tijdrovend he! al gauw een paar uur per dag dat je aan t appsen/tekenen of zowiezo op je phone/ipad bezig bent... en dan niet te vergeten om de dag een foto plaatsen... Er blijft niet eens tijd over om foto's te nemen..!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oh dit is nie goed, ik zit op jouw account, ik ben jet niet marianne, bovenstaande reactie is ook van Jet!!! ik ga er gauw uit

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @ haha allemaal verwarrend hè een account samen. Soms is het wel leuk om de tekening helemaal in te kleuren. Per slot van rekening zit ik in een onbetaald ziekteverlof met zeeën van tijd!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....