zaterdag 10 maart 2012

VOLLE MAAN

Gisteren was het weer volle maan.

Ooit stond de maan als een enorme bol net boven de huizen aan de overkant van de rivier....Zo groot en mooi had ik 'm nog nooit gezien en ik maakte de fout door te denken dat ik daar de volgende dag wel een mooie foto van zou maken.....

Niet dus....de volgende dag was;
#1 was de maan niet zo groo
#2 kwam ie op een andere tijd gewoon weer ergens anders op.

Nooit heb ik de maan op die mooie plek weer terug gezien een gemiste kans dus!

Gisteren was de maan weer gewoon vol en mooi rond met alle maanvlekken die goed zichtbaar zijn...

Toch maar even naar buiten voor een plaatje.


.......jammer dat ik altijd de foto's altijd moet verkleinen in aantal pixels 
omdat ik anders zo door mijn opslag capaciteit ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je een reactie achter wil laten.
Klik op pijtje en kies voor Naam/URL.
vul je naam in en URL als je een weblog hebt.
Klik op doorgaan.
Klik daarna op reactie plaatsen
Dank je wel.....